Sebastian på ferie dagbog til mor og far
Onsdag den 25 januar 2012

Idag sov jeg længe, jeg viste farmor og farfar min store mave næsten ligesom farfar's, jeg har flere gange sagt at jeg skal på toilettet desværre lidt for sent, vi legede meget på gulvet med forskellige spil og biler, efter frokost gik farfar og jeg en lang tur (det var meget koldt men solen skinnede) vi legede meget lang tid på legepladsen.
Sidst på eftermiddagen kørte vi over til  Mille vi legede og lavede meget ballade på Milles værelse, før jeg skulle i seng var jeg i badekar, jeg sprøjtede så meget med bruseren  på farmor og farfar at badeværelset lignede et oversvømmet badeland.
PS: jeg har glemt at fortælle at jeg har fået en ny vest, den er lidt for stor, men pyt jeg kan snart passe den med alt det jeg spiser.
God nat

Vi viser store maver

Besøg ved Mille og Mette

I badeland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar