Sebastian på ferie dagbog til mor og far
Mandag den 23 januar 2012

Idag stod vi op kl. 08.00 jeg skulle i børnehave, efter kaffen til farmor hjalp jeg farfar med at lave havregrød til os begge (uhm det smagte  jeg spiste en hel tallerken),
Efter en god dag i børnehaven blev jeg hentet ved  fire tiden på vejen hjem til farmor og farfar stoppede ved de meget små heste da hestene så mig stå ved hegnet  kom de hen til mig for at sige hej, jeg agede ponyerne på mulen.
Til aftensmad skulle vi have pandekager i farfars nyindkøbte pandekagepande, jeg hjalp med at lave dejen og hælde dej på panden, jeg spiste  4 store pandekager.
Farfar var nødt til at køre en tur i MC klubben så farmor måtte putte mig, jeg må have været meget søvnig , jeg faldt i søvn indenfor et par minutter.

Hjælper med at røre dej til pandekager


Smager på farfars pandekager "uhm uhm"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar