Sebastian på ferie dagbog til mor og far
Søndag den 22 januar 2012

Idag sov vi længe vi stod først op kl. 09.00, efter jeg havde lavet morgen kaffe til farmor slappede vi af 1 time derefter kørte vi ud og så mange heste på rideskolen, vi kørte en tur gennem Marselisborg Skov til Moesgård Strand, hvor jeg smed store sten i vandet, men det var meget koldt og blæsende nede ved vandet, på vej hjem gennem skoven stoppede vi i Dyrehaven og så mange dådyr/rådyr , vi skulle passe på dyrene med horn , der stod på et skilt at de kunne være farlige fordi de var i brunst.
Efter vi var kommet hjem gik vi en tur til Ode Ruth med en portion Boller i Karry.
Til aftensmad fik vigen min livret boller i karry, jeg sov med farfar jeg var meget søvnig og faldt hurtigt i søvn.

Smider sten i vandet ved Moesgaard

Går på stubbe i en lille sø i dyreparken

Fodrer dådyr med gulerødder i Dyreparken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar