Sebastian på ferie dagbog til mor og far
Lørdag den21 januar 2012

Efter en lang god søvn lavede farfar og jeg kaffe til farmor, vi nede at se mange store tog på Banegården udenfor en cafe i Bruhn's Galleri prøvede jeg en helt vild motorcykel (farfar har sendt video med mms),
efter at have set en masse toge kørte vi på havnen og så det store vand med mange store skibe, vi kørte op og besøgte Lene og Benny , de havde mange spændende legesager, jeg malede bl.a. med stjernefarvelade. på hjemvejen kørte vi ind til Fætter BR hvor jeg fik lidt Duplo og malebog med biler.
Til aftensmad fik jeg farmors boller i karry det er bare det bedste jeg kan få, jeg har aldrig været så mæt.
Efter en hård dag faldt jeg meget hurtigt i søvn godnat mor og far.
Knus fra Sebastian


Maler med stjerne farvelade hos Lene og Benny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar