2011.01_sebastian på ferie

Sebastians dagbog:
  • Fredag leget med alle duplo biler
  • Lørdag efter morgenmad (farfar's havregrød) og et morgenbad, hentede vi min autostol, banegården og se tog, cafe i Bruuns Galleri vi fik kaffe og is, frokost på Havnens perle 2 røde og 1 "Congobajer" på havnen så vi store kraner, gravkøer og traktorer, efter en mislykket eftermiddagssøvn legede vi med mit nye Duplotog aftensmaden vr en dejlig dansk bøf med bløde løg kartofler og gulerødder, jeg er lidt sløj men i godthumør, nu skal jeg sove knus og godnat til mor og far
  • Søndag , jeg sov længe idag til kl. 08.30 spiste igen en stor portion havregrød, vi kørte til Hadsten og så en rigtig flot modeljernbane, der var en masse flinke gamle mænd en gav mig en slikkepind, på hjemvejen kørte vi forbi Lene og Benny, de havde en masse dejligt Briolegetøj med færge til at sejle toget, jeg fik også en enkelt chokoladekiks. til aftensmad fik vi sennepsmørbrad med ærter og pasta, jeg spiste rigtig meget af det efter et par trusler fra farfar, før jeg sov sluttede jeg dagen af med et rigtigt sjovt bad med masser af vandpjaskeri. Knus fra guldklumpen til mor og far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar