2011.01.25-sebastian_paaferie_fodreraender - 11



Tirsdag, efter en god og lang nats søvn 12 timer (jeg stod op kl. 09.00), hele formiddagen gik med hygge i nattøj og et sent morgenbad (farfar bliver meget våd hver gang jeg er i bad.
Vi var nede og fodre ænderne ved Knud Sø ænderne var meget sultne og sloges om maden, vi gik en tur lags havnen og jeg dansede med farmor i en Pavalion.
jeg fik en lille eftermiddagssøvn på en times tid , efter middagssøvnen var jeg jeg meget stille indtil vi havde spist, det er ikke en slankekur at at være på ferie, jeg spiser så meget.
De sidste par aftener har vi lejet "nytårsaften vi har haft tændt nogle megastore stjernekastere i aften turde jeg holde stjernekasteren. nu er jeg træt knus og fortsat god ferie til mor og far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar